1.657 kez görüntülendi

Sütlü Tatlı

MALZEMELER

1 Litre Süt
1 bardaK un
1 bardak toz seker
1paket vanılya
2 kasık nısasta
Yer Fıstıgı

Sütlü Tatli

Sütlü Tatlı Tarifi
Sütü,unu,şekeri,vanilyayı,nişastayı,hepsini bi tencerede ateşe koyup çırpalım..Sonra kaynayana kadar karıstıralım.Kaynayıp kalınlastıktan sonra bır borcama döküp ServiseHazır haLe getırıLır.. Uzerınede Yesıl ve Yer fısıtıgı ıle susleme yapılır.

Sütlü Tatlı Konusuna Ait Etiketler

Bu Konuyu Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

  1. öznur diyor ki:

    Hiç kimse yapvadı mı bu tarifi arkadaşlar yaa …Nasıl olduğunu kimse yazmamış

  2. asya diyor ki:

    tarifegöreyaptım amaaltınaben petibör koydumustüne ise fındık yerfıstığıkoydum.

  3. vahit diyor ki:

    aynen arkadaşlar dediğiniz gibi biraz kakoa katmış ve herkesin bildiğ,i kek kalıbına yapmış…

  4. esin diyor ki:

    bence karışımın birazını kakolu yapmış bildiğiniz kek kalıbına dökmüş üstünede kalan karışımı dökmüş ama bu işlemi yapmadan önce kek kalıbına streç film koymuş tatlı donunca ters çevirip çıkarmış yani başka türlü olamaz gibime geliyor…

  5. ayuke diyor ki:

    bence kek kalıpları oluyor ya ona yapmıştır.

  6. elife diyor ki:

    Bu şekli nasıl verdiğinizi de yazmanızı istiyorum.Altının kakaosunu merak ettim.

  7. elif diyor ki:

    çok güzel ben bunların hepsini yerim yaa ah bide tarifi olsa

Yorum Yaz

Yukarı Çık