Tuzlu Kurabiye Tarifleri

Tuzlu kurabiye, özellikle sabah kahvaltıları için tercih edilen en hafif kurabiye tarifleri içinde yer alıyor. Tuzlu kurabiye, benim gibi sürekli kolay kurabiye tarifleri arayanlardansanız tam size göre bir tarif. Gün içinde çok fazla hamur işi lezzetler ile uğraşan biri olarak, tuzlu kurabiye kadar kısa sürede yapılan pratik kurabiye, hatta az malzemesi ile ekonomik kurabiye tarifleri arasında yer aldığını söyleyebilirim. Tuzlu kurabiye, ağızda dağılan kurabiye sevenler için çok güzel bir kurabiye tarifi. Zira hafif kıvamı ile ağızda dağılan nefis bir kurabiye çıkıyor ortaya. Ben kurabiye hamuru hazırlarken ağızda dağılması için genelde toz şeker yerine pudra şekeri kullanırım. Evde pudra şekeri varsa mutlaka sizde kullanın. Zira hem pudra şekeri kurabiye içinde çok güzel kokuyor hem de ağızda dağılmasını sağlıyor. Yemek tarifleri sitemizde bir inci gibi duran nefis tuzlu kurabiye için buyurun.

ÖNCELİKLE TUZLU KURABİYE VİDEOMUZU İZLEYEBİLİRSİNİZ:

Tuzlu Kurabiye Tarifleri için malzemeler

1 su bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket margarin(eritilmeyecek)
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı şeker
2 yumurta
1 su bardağının altından iki parmak limon suyu (üstü su ile doldurulacak)
alabildiği kadar un
Dilerseniz susam

 

tuzlu-kurabiye

Tuzlu Kurabiye Tarifleri

Sıvı yağı, margarini, limon suyunu, iki yumurtanın beyazını, kabartma tozunu, tuzu, şekeri unla beraber karıştırın kulak memesi yumuşaklığı kıvamında hamur elde edin. Hamura istediğiniz şekli verin (yuvarlak,örgü şekli vb…) İki yumurtanın sarısını da üzerine sürün.İsterseniz üzerine susam ve çörek otu serpebilirsiniz. Fırında 180 dereceye koyun. Kurabiyeler kızarınca çıkarıp servis yapabilirsniz.

BAŞKA BİR TUZLU KURABİYE TARİFİ

MALZEMELER

125gr margarin,
1çay bardağı süt,
1çay bardağı sıvıyağ,
1paket kabartma tozu,
2 bardak un,
rendelenmiş kaşar peyniri,
1adet yumurta

HAZIRLANIŞI

Margarini eritin. İçine süt, sıvıyağ, kabartma tozu ve un katıp hamur yapın. İnce açıp çay bardağı yardımıyla şekillendirin. Kurabiyeleri tepsiye dizin. Üzerlerine yumurta sürün. Kaşar peyniri serpin. 160derecede ½ saat pişirin. Soğuyunca servis edin.

Başka Bir Tarif

MALZEMELER

1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı pul biber
1 çay bardağı sirke
1 paket kabarma tozu
1 paket margarin ve alabildiği kadar un

Tuzlu Kurabiye

Tüm malzemeyi kulak memesi kıvamına gelinceye dek yoğurun, daha sonra küçük kalıplarla şekillendirip üzerine yumurtanın sarısını sürüp fırına verin, kızarınca alırsınız.

Etiketler:

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

  1. Esra diyor ki:

    Birinci tarifi denicem bu gün çok basit ve güzel görünüyor.

  2. Beyza diyor ki:

    Hamurum kırılıyor ne yapmalıyım (acil cevap? )

  3. Ozlem diyor ki:

    Denemek istiyorum ama limon suyu yerine sirke koysam olurmu acsba

  4. Dilek diyor ki:

    1. tarifi bugün denedim. Ben ki normalde ilk denemelerini tutturamam ama bu tarif kusursuz oldu. Hem lezzetli hem de pratik. Mükemmel şekilde ağızda dağılıyor. ben nolur nolmaz diyerek daha da ağızda dağılsın diye 1 tatlı kaşığı da nişasta koydum. onun ne kadar etkisi vardır bilmiyorum ama ilk tarifi mutlaka deneyin derim.
    Paylaşım için teşekkür ediyorum.

  5. ayşe diyor ki:

    Ustam yaptığın herşey gibi bu tariflerde süper.iyiki varsın .allah senden razı olsun.

  6. yok diyor ki:

    Yeni tariflere cok ihtiyacim var bi an once gelse iyi olur tuzlu kurabiye de cok guzel tam agzima layi

  7. amine diyor ki:

    Daha yapmadim bugun yapmayi dusunuyom insallah guzel olur

  8. Zeynep öz diyor ki:

    Çok lezzetli oldu;-D ağızda dağılıyo

  9. Aşkın diyor ki:

    Ilkini yapiyorsaniz iki kasik tuz koyun hafif tuzsuz oldu :) ve pudra sekerini seker yerine mutlaka kullanin gerçekten agizda dagiliyor ve kivami cok guzel…

    1. Necibegunes diyor ki:

      Gercekten fark ediyormu hic denemedim sonra misafirlere mahcup olmayalim

  10. Sibel diyor ki:

    Merhaba, hakkinizi helâl edin Oktay Bey :) cogu zaman sizin tariflerinizi kullaniyorum. Tesekkürler iyi günler

  11. sinem diyor ki:

    çok güzel oluyorrrr

  12. glator diyor ki:

    Kizardilar ama icihamur kaldi kac dk pisirmeliyiz

  13. mehmet diyor ki:

    Teşekkür ederim cok yardmci oldunuz :-)

  14. buse diyor ki:

    ilk kez yaptım herkes parmaklarını yedi tavsiye ederim çok güzel

    1. abdurrahma n diyor ki:

      evet cok güzel

  15. canan diyor ki:

    denedim çok güzel oldu her bayram yapıyorum.. tavsiye ederim :)

  16. kübra diyor ki:

    çooook gzel oldu ben yaptım hepte yaparım we yerim walla hepinize tawsiye oda ilk bastaki tawsiyem size onu 6yapın bb

  17. emine diyor ki:

    bende yapmadim ama çok istiyorum yapıcam inş güzel olur.

  18. elif diyor ki:

    ben kurabiye yapmayı çok seviyorum

  19. sunaaa diyor ki:

    ya bende tatlı cesıtlerını bılıorum ama ya tuzlu kurabıyeyı hıc tutturamadm ama yıne denıycem bakalım ıns.beceririmm:))))

  20. emine diyor ki:

    merhaba oktay usta begenerek izliyorum pastaları seviyorum çok süper tarifler veriyorsunuz

  21. ceren diyor ki:

    Ben hayatımda hiç kurabiye yapmadım ama bu tarifleri aldıktan yapmayı düşünüyorum

  22. hülya diyor ki:

    süperrr herkese tavsiye ederimm yaniii oktay usta çok güzel yapar onun lezzetlerine güneyotummm

  23. selim eser diyor ki:

    ben yaptım çok iii bir tarif arkadaşlar yemesi bile nefis size tavsiye ederim umarım yaparsınız

  24. baharcık diyor ki:

    deneyecem eminim güzel olur.zaten elimin lezzeti de var.oktay ustaya da güveniyorum.selamlar()

  25. habibe diyor ki:

    görüntü çok güzel inşlh tadıda güzeldir.

  26. kader diyor ki:

    ben yaptım çok güzel oluyoo

  27. nilgün diyor ki:

    bende deneyeceğim inş, güzel olur yorumlara güveniyorum arkadaşlar

  28. kübra diyor ki:

    kurabiyeleri çok seviyorum siteyi devreye koyana çk tşkkürler tariflerin hepsi harika

  29. hayriye diyor ki:

    çokk güzele bnziyo bugunn denicemm teşekkür ederimm

  30. ayse diyor ki:

    yaaaa süper bısey anneme yap dıyonm bugun yapacak insallah

  31. mc kral diyor ki:

    yaa valaha çok güzel sizlerede tavsiye ederim cnm arkadaşlarim

  32. enis diyor ki:

    güzel tarifeler vardır

  33. sadrettin diyor ki:

    güzel görünüyor, umarım öyle olur..

  34. beyza nur diyor ki:

    süper tarifler…deneyin pişman olmazsınız zaten önce ölçüyle yapılır ama sonra insan kendi zevkine göre göz kararıyla ayarlıyo herşeyi:)

  35. deniz diyor ki:

    teşekkürler tarifler için

  36. ebru diyor ki:

    arkadaslar harika oluyo deneyin bence yok böyle bi tat tabi yapan kisiyede baglı

  37. kadir diyor ki:

    kurabiye tariflerine daha bakmadım umarım güzeldir

  38. meryem diyor ki:

    yaptığımız kurabiyeler inşallah güzel olur

  39. bedia diyor ki:

    Ben de yaptım akşam, bu sabah da kurstaki arkadaşlarıma götürdüm ,bayıldılar. hemen tarifini istediler…:))))
    Emeği geçen herkese teşekkürler…iyi ki varsınız …

  40. Hüsna diyor ki:

    Harika çubuk kraker gibi teşekkür ederim tarif için

  41. merve diyor ki:

    deniyicem ihşallah güzel olur

    1. melisa diyor ki:

      arkadaşlar yaa benim doğum günümnde :D şimdi içecekler var pasta var kurabiye var tuzlu olurmuu onu düşünütorum daa lütfen cevap verin :D

  42. nazlı diyor ki:

    çok gzelmşlarr bn yptım ydim ve sizede tercihh ederimm canımm arkadşlarımmm…..

  43. sena diyor ki:

    bu 2parmak Limon felan ben anlamadım bunu?

  44. sultan aydemir diyor ki:

    çok gzl bir site çok beğendim yaptım ve yedim bayıldım çok gzl ve hoşuma gitti yapın ve yeyin

  45. nurseli diyor ki:

    çok güzel tarifler bence hepsini yapsak yemek yarışmasında birinci oluruz :)

  46. masal perisi diyor ki:

    kurabiyeniz harikaydı..ye ye doyamadım…yeni tariflerinizi baklıiyorum.arkadaşlarımda az da olsa beğendiler….hele seda okadar sevdiki kurabiyenizi ye ye doyamadı.

  47. esin diyor ki:

    ilk tarifi yaptım şimdi bidaha yapıcam cok güzel oluyo denemenizi tavsiye ederim ilk başta içinde limon olduğu için biraz tuhaf bi tat gibi oluyo ama yedikçe daha güzel oluyo.

  48. tuğçe diyor ki:

    bencede süper site annem kurabiye tarifi diyo hemen açıoz pastalara kurabiyelere bayılıom bu siteyi kuran ve yardım eden herkese teşekkkürler

  49. jeff hardy diyor ki:

    çok güzel bir kurabiye ama yiyemeden ist gittim nasıp olmadı ama orda bana sew yapar

  50. yasemin diyor ki:

    bunu portakalla deneyin süper oluyor.

  51. sibel diyor ki:

    ama ben bu tarife göre yaptim süper oldu başka tarilerde istiozz

  52. cihan diyor ki:

    bencede çok güzel oldu

  53. seda diyor ki:

    bnde yeni yapıom bu kurabiyeyi inşaalh güzel bi sonuç olur..:))

  54. mine diyor ki:

    bnce birinci tarifi yapmayın çok değişik bi tat oluyo ama sizin damak zevkiniz ben üçüncü tarifi yapıyorum çok güzel oluyo

  55. irem diyor ki:

    evet bi rsu bardağını içine cok az yazi 2 parmak kalınlığında limon suyu bardağın geri kalanı da su ile dolacak… :) ve ben 1tarifi yaptım çok güzel oldu isteyen limon deilde sadece su ilede yapabilir

  56. rojda diyor ki:

    birinci tarifi okudum .yapmak istiyorum.çok basit zaten.tadı güzel oldumu.

  57. elif diyor ki:

    ya ben daha denemedim ama inşallah güzel olur bide o 1. tarifte limon suyuna su mu ekleniyo bilen söölesin hayrına yani.ben kek pasta hastasıyım yani bu siteyi yapana teşekkürler.

  58. cemile hilal diyor ki:

    çok güzel bir tarif ayrıca enfes tuzlu kurabiyeyi deneyin bayılacaksınız

  59. şerife diyor ki:

    çok güzel tarifler misafirleriize bunlardan yapmanızı tavsiye ediyorum

  60. cansel diyor ki:

    benim teyzemin kızlarıda yapıyor aynı pastanadeki gibi agzında dagılıyor çok güzel isterseniz tarifini vereyim tuzlu kurabiye 1 pakaet margarin 1 paket kabartma tozu 2 yumurta akı içine sarısı üzerine yarım çay bardagı sirkelisu 1 tatlı kaşıgı tuz yarım tatlı kaşıgı şeker üzerine susam çörekotu birde bu tarifi deneyin sizin için yazdım 1 kagıda yazın misfirleriniz gelince yaparsınız (:):

  61. hatice diyor ki:

    çeşit azdı daha fazla pasta tarifi istiyoruz yapılırsa memnun oluruz. saygılarımla….!

  62. HABİBE diyor ki:

    Güzel tarifler ama daha iyilerini de bizlerle paylaşırsanız seviniriz.

  63. savas diyor ki:

    denedim ve çok beğenildi herkeze tavsiye ederim

  64. reyhan diyor ki:

    ben çok begendim elerinize kolarınıza saglık

  65. filiz diyor ki:

    çok güzel tarifleriniz var bizede kurabiye yaparmısınız.

  66. gülpaşa oral diyor ki:

    limon suyuna su katılıp üylemi yapılacak

  67. tuğba diyor ki:

    denedim ve gerçekten çok beyenildi.. sanki pasteneden almış oldugumuz kuru pastalara benziyor

  68. sevda diyor ki:

    çok saolun çok beğendim doğum günüm için kullandım arkadaşlarımda çok beğendiler teşekkürler…

  69. şerife diyor ki:

    nefis birşey ya arkadaşlarımda çok beğendi teşekkürler

  70. beyza diyor ki:

    bu akşam misafirler iin bu tarifi yapmayı düşünüyorum.Umarım güzel olur.Herkese iyi günler.Bu siteyi kuran kişiye de teşekkürler…

  71. betül diyor ki:

    bu tarifler çok kolay ve de bilindik tarifler değişik tarifler koyarsanız sevnirim…

  72. sinem diyor ki:

    merhaba.bence başka tariflerde olmalıydı daha denemedim siz denediniz mi nasıl oldsu?tadı güzel oldu mu?

  73. mürüvvet diyor ki:

    tarifler super denedım baska var mı.

  74. nergiz diyor ki:

    ben çok beyendim çok güzelmiş vala hayran kaldım:)

  75. vildan diyor ki:

    meraba tarif çok güzel hemen denemek istiyorum ama daha degişik tarifler de olsa sevinirim :)

  76. merve diyor ki:

    1.tarıfte lımon suyunun ustune su mu eklıcez?

  77. sedef diyor ki:

    adeta büyülendim.muhteşemdi.nefis bi tadı vardı

Yorum Yaz

Yemek Tarifleri | Oktay Usta Yemek Tarifleri | Ev Yemekleri | Resimli Yemek Tarifleri | Pratik Kolay Basit Yemek Tarifleri | Pasta Tarifleri | Kurabiye Tarifleri | Poğaça TarifleriBugün Ne Pişirsem, Oktay Usta Yemek Tarifleri, Pratik Kolay Basit Resimli Yemek Tarifleri

hobiler