Elmalı Kurabiye, Elmalı Kurabiye Tarifi videolu izle | Oktay Usta Resimli Yemek Tarifleri Elmalı Kurabiye, Elmalı Kurabiye Tarifi videolu izle
9 ay önce
414.685 kez görüntülendi


Elmalı Kurabiye Tarifi

Elmalı kurabiye,hamur işi tarifleriarasında en çok yapılan kurabiye tarifi diyebiliriz. Çünkü hem sunumu güzel bir kurabiye hem de içinde bulunan rendelenmiş elma hem güzel bir koku katıyor kurabiyeye, hem de lezzet katıyor. Ben hiçbir kurabiye çeşidini 20-25 dakikadan fazla tutmam fırında. Zira kurabiye ne kadar çok fırında kalırsa o kadar sert oluyor. Biraz yumuşak kıvamda fırından çıkarırsanız zaten kendi ısısıyla dışarıda bir miktar daha durduğu için olması gereken kıvamı alıyor. Sabah kahvaltılarına, çay ve kahve yanında ikram edebileceğiniz elmalı kurabiye, üzerine servis ederken pudra şekeri veya bir miktar tarçın serperseniz daha güzel ve lezzetli oluyor. Elmalı kurabiyenin içine koyacağınız elmaları isterseniz rendeleyin isterseniz benim gibi mutfak robotundan geçirin.En güzel kurabiye tarifleriiçin tüm yemek tariflerine yer verdiğimiz yemek sitemize bakabilirsiniz.

ÖNCE VİDEOMUZU İZLEYEBİLİRSİNİZ:

Elmalı Kurabiye Tarifi için malzemeler

* 200 gr Sana yağı(Oda sıcaklığında)
* 3 su bardağı un(345 gr)
* 2.5 yemek kaşığı yoğurt (100 gr)
* l su bardağı pudra şekeri (125 gr)
* l çay kaşığı kabartma tozu
* l kahve fincanı toz şeker (75 gr)
* l kahve fincanı çekilmiş ceviz(100 gr)
* l tatlı kaşığı tarçın (5gr)
* 2 adet küçük boy ekşi elma

Üstü için:
Pudra şekeri

Elmalı Kurabiye

Elmalı Kurabiye Tarifi

* Elmaların kabuğunu soyduktan sonra,çekirdek kısmını çıkartıp rendeleyin.Bir tencereye elmaları ve şekeri koyun, orta ateşte elmalar marmelat halini alana kadar yaklaşık 10-15 dakika pişirin. Piştikten sonra cevizi ve tarçını ekleyip karıştırın,soğumaya bırakın.
* Fırınınızı 180 dereceye ısıtın. Fırın tepsisini yağlayın.
* Kabartma tozunu ve unu tezgaha birlikte eleyin. Ortasını büyükçe bir boşluk bırakarak havuz gibi açın.
* Oda sıcaklığındaki Sana yağını,yoğurdu ve pudra şekerinin yarısını unun ortasına koyarak kaşıkla iyice karıştırın.
* Karışıma etrafından un katarak bir hamur yapın. Hamuru elinizi bırakana kadar yoğurun.
* Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak elde top gibi yuvarlayın.
* Yuvarlanan hamuru elinizle yassı yuvarlak hale getirin.Hamurun ortasına hazırladığınız harçtan l tatlı kaşığı kadar koyun.Hamurun iki tarafını uçları üste gelecek şekilde birleştirin. Parmağınızla hamurun birleşmiş kısmına şekil vererek yapışmasını sağlayın.Bütün hamuru bu şekilde hazırlayın.
* Yağlanmış fırın tepsisine kapatılan kısımları üste gelecek şekilde 3 parmak aralıkla yerleştirin.
* Önceden ısıttığınız fırında yaklaşık 20-25 dakika kurabiyeler altın sarısı renk alana kadar pişirin.Tepsiyi fırından çıkartın,soğuduktan sonrakurabiyeleri servis tabağına alın,üzerine pudra şekeri serperek veya sade olarak servis yapın.

Püf Noktası:
Elmalı kurabiyenin hamuruna istediğiniz şekli verebilirsiniz.Örneğin,hamuru merdane ile yarım parmak kalınlığında açıp,küçük üçgenlere böldükten sonra harcı baş tarafına koyup, rulo şeklinde sardıktan sonra pişirebilirsiniz.

 

Müzeyyen adlı kullanıcımızın önerisi:

Aynen elmalı kurabiye tarifindeki gibi uyguladım arkadaşlar yorumlarımı yazıym yardımcı olsun size 1. si hamura göre içi az geliyo ve tarçını yoğun oluyor, tarçını artırmadan elmaları ve şekeri iki katına çıkarabilirsiniz. benim elmalarım çok ekşi değillerdi çok da tatlı değillerdi şeker oranı tuttu. onun dışında çok hoş oluyor. ben yumuşak sevenlerdenim, bu tarifleri yumuşak güzel bir kurabiye yakalayabiliyorsunuz.

 

Elmalı Kurabiye Tarifinin Bağlı Olduğu Yemek Tarifleri Kategorileri
«
Elmalı Kurabiye Tarifi İçin Yazılmış Yorumlar
  1. Furkandiyor ki:

    Harika oldu teşekkür ederim ilk denememdi yoğurt koymayı unuttum ama bir şey fark etmedi harika oldu teşekkür ederim

  2. handediyor ki:

    Video ile birlikte çok güzel bir anlatım olmuş elinize salık

  3. ecedaglidiyor ki:

    Yumurta koyulmuyormu tarife. Bende simdi yapicam esim yumusak istiyordu insallah guzel olur

  4. haticediyor ki:

    Yaptım harika oldu. Teşekkürler usta

  5. cansuudiyor ki:

    Elmalari kavurdm ama ccok suyunu birakti suzdm resmen suyunu oyle koydum icine ama uzeri kizarmasina ragmen ortasi pismedi kurabiyemin

    1. Gizemdiyor ki:

      Tavaya atmadan önce elmaların suyunu elinizle sıkarsanız iç harcınız suyunu daha kolay çeker. Ayrıca pişerken birkaç damla limon sıkarsanız daha ağdalı ve lezzetli bir iç harç elde edersiniz.

  6. elmalıkurabiyediyor ki:

    iki tarif de çok güzel, hangisini yapcağımı şaşırdım :)

  7. Mavişdiyor ki:

    Ben yogururken içine birazda nişasta koyuyorum kıyır kıyır oluyor

  8. azimediyor ki:

    Tarcin olmasa bir problem olur mu??

  9. Haticediyor ki:

    Ben Bir kere Elmalı Kurabiye Yapmıştım Ama Hamuru çok Sert Oldu .Bende Yapmadım.Ben Hamurun Yumuşak Olmasını İstiyorum.Bu Tarifi Deniyecem .İşallah Güzel Olur.

  10. yeşimdiyor ki:

    valla yaptım superdı afıyetle yedık:)

  11. özgediyor ki:

    uzun zamandır elmalı kurabiye yapmak istiyodum ama güvenilir bi tarif bulamamıştım sonra bu tarife ulaştım ve hemen yapmaya koyuldum ve yaptım müthiş oldu herşeyimde çok beğendi yeni evliyiz pasta börek işlerinde acemiyim ama bu elmalı kurabiyeden sonra pamukşekerim bitanem master şef ilan etti beni afiyet bal şeker olsun bebeğime çok çok teşekkürler tarif için bi sürü tarif aldım burdan ömrüme daha neler yapıcam neler…

  12. elifdiyor ki:

    pudra şekeri koymasak olur mu içine

    1. rabiaarasdiyor ki:

      Normal seker koyarsaniz belli olur pisince nokta nokta pudra sekeri pürüzsüz yapar ama 3yildi hep tapatim hic sasmaz tarif

  13. melisadiyor ki:

    elmalı kurabiyeyi normalde hiç sevmem ama annem yaptı bir kere tattım bir tepsi yedim müthiişşş olmuş herkese tavsiye ederim :)

  14. müzeyyendiyor ki:

    aynen tarifteki gibi uyguladım arkadaşlar yorumlarımı yazıym yardımcı olsun size 1. si hamura göre içi az geliyo ve tarçını çok yoğun oluyor tarçını artırmadan elmaları ve şekeri iki katına çıkarabilirsiniz. benim elmalarım çok ekşi değillerdi çok da tatlı değillerdi şeker oranı tuttu. onun dışında çok hoş oluyor. ben yumuşak sevenlerdenim bu tarifleri yumuşak güzel bi kurabiye yakalayabiliyorsunuz. tşk.

  15. ecediyor ki:

    ilk kez yaptım ama çok güzl oldu ailem hiç bu tür şeyler yemezlerdi ama çok gzl olduğu için severek yediler…

  16. flower abbasdiyor ki:

    bende denedim güzel oldu.

  17. sewimli cadıdiyor ki:

    ilk tariflerimi genelde bu siteden alıyorum ve her yaptığımdada çok güzel oluyor…. ailem de çok beyeniyor

  18. handandiyor ki:

    ya ben hayatımda ilk defa pasta börek yaptım şu an hala mutfaktayım saaat kaçtan beri bu sitedeki tarifleri yapıyorum elim acayip alıştı birde çok kolay tarifler teşekürler.

  19. Peridiyor ki:

    Tek kelimeyle muhtesemmm…burada tarifler birebir tutuyor…benim gibi yeni evliler icin super..kurabiye bir harika oldu.emege tesekkurler….

  20. Londonerdiyor ki:

    merhabalar, yeni evliyim ve hamur işleri konusunda oldukça deneyimsizdim. tarifi aynen uyguladım, tadı harika oldu, eşim de çok beğendi.

  21. sevgişşdiyor ki:

    yaptm şuan pişiyorr.çok merak ediyorm acep nasl olecekk:))aşkıma yapıyorm umarım beğenir.tarifinize sağlık:))

  22. pelindiyor ki:

    valla bende bayıldım en sevdiğim kurabiye

  23. sevaldiyor ki:

    denedim hem cok kolay hem cok güzel harika bayildim

  24. hakandiyor ki:

    süper bir tarif vermişsiniz bayıldım.

  25. mervediyor ki:

    ben denemedim ama az sonra denicem oktay ustanın güzel tariflerinden hiç şüphem yok onun için mükemmel diyebilirim

  26. arzudiyor ki:

    ayyy kızlarr hakkattenn çok yahşii olduu o vakte yemek lazım demeee :))

  27. sinemdiyor ki:

    Nişanlıma yaptım bıdaa asık oldu bana :D cok guzel bı tarıf hem acıklayıcı benım gbı becerıksızler bıle yapabılır:)

  28. pınardiyor ki:

    benim sirin mi sirin betül ablam var ilk elmalı kurabiye yi onun elerinden yedm cooooooookkkkk güzel tadı vardı kimse bu kadar güzel yapamazzz

  29. sevgidiyor ki:

    ve herkese bu tarifi yapıp eşine nişanlısına sevgilisine yedirmesini tavsiye ederim erkeklerin kalbinden geçen yol oktay ustanın elmalı kurabiyesidir…

  30. sevgidiyor ki:

    oktay usta ben nişanlı bir kızım. Benden nişanlımelmalı kurabiyeistedi bende yaptım tariftekinin aynısını yaptım kendim de çok beğendim ve nişanlım da çok beğendi bana bu kurabiyeyi yerken evlenme teklifi yaptı yanı seninelmalı kurabiye tarifin senin kurabiyen mutlu bir yuva kurmama imza attı hayatımda hiç unutmucamkurabiyelerini heleki bu kurabiyeni OKTAY ABİ…

    1. aycan sahindiyor ki:

      sevgi cim, oktay usta cok iyi bir ustadir ama bence sen zaten nisanliydin birgun mutlaka evlenecektiniz, oktay ustanin elmali kurabiyeleri bence sadece evliliginizi hizlandirmis, nisanlin seni cok marifetli bir genc kiz olarak gormus. Bu cok guzel birsey ve bu gunde cogunluk kizlarda olmayan bir meziyet! bravo sana ve mutluluk sayfani bir roman haline donusturup mutlu bir son vermeni temenni ederim. Bu kurabiye benimde ara sira yaptigim bir kurabiye ve sevenler cok etrafimda!

  31. çiğdemdiyor ki:

    bu 2. Deneyişim.. çok güzel oldu, bayıldım vallahi.. Evdekiler de bayılmış osa gerek ki, bitiverdi :)

  32. cemrediyor ki:

    Ben de denedim ve gerçekten çok güzel oldu. Teşekkürler :)

  33. bahardiyor ki:

    ellerime sağlık walla.bende denedim harika oldu.ayyyy pasta böreklere bayılıyorum. : )

  34. sümeyyediyor ki:

    ilkez denedim ve denedimede deydi çok güzel oldu tşkler :D

  35. neslihandiyor ki:

    bir de ben deniyim bakalım nasıl olacak anlattığınız kadar güzel olur umarım=)

  36. ilkaydiyor ki:

    tarifi kolay görünüşüde güzel gözüküyo bugün denicem

  37. havvadiyor ki:

    denedim harika bir lezzet meydana geldi…kesinlikle denenmeye değer

  38. şadumandiyor ki:

    aynen tarifteki ölçğleri uyguladım. kurabiyeden çok kek gibi yumuşacık oldu. elmalar da büyük kullandığım halde yetmedi içe…

    1. cemrediyor ki:

      ewt cok guzel oldu herkes beyendi ellerime sağlık=)

  39. simaydiyor ki:

    bence hemen bunu yapmalıyım bir kere yapmıştım ama oğsun gene yapayım

  40. incidiyor ki:

    çoook güzel oldu ilkkez yaptım hemde kolay tatlı türü seven bi ailem yok ama severek yediler..

  41. fundadiyor ki:

    harika denedim çok güzel oldu bayıldım

  42. kübradiyor ki:

    ok guzel oluvermi
    yahşi ovakta iigunler

  43. gülşişediyor ki:

    ayyyy çok güzel oldu kızlar yha

  44. rıdvandiyor ki:

    denedim çok güzel oldu:)=

  45. esmadiyor ki:

    ben de yaptım ve çok güzel oldu. sürekli siteyi takip ediyorum. gerçekten çok güzel tarifler bulunuyor.

  46. elifdiyor ki:

    bende denedim çok güzel oldu tavsiye ederim :))

  47. eloşdiyor ki:

    mende deniyeceyim menede şoh yahşı şoh mikemmel görüker

    1. ibrahimdiyor ki:

      çok güzel nefis nefis denemek isteyenler denesin güzel olucak

  48. nazlıdiyor ki:

    bnde denedım mıkemmel oldu(=

  49. gülşişediyor ki:

    bnde denedim çok gözel oldu herkese davsiye ediyom efiyet olu vesin gari ii günle …

  50. sudiyor ki:

    süper tarif bu gün denicem güzel olursa hep bakarım siteye

  51. sudiyor ki:

    süper tarifler

  52. şeydaaadiyor ki:

    çok begendim 100 kilo oldumm ama hala yiyommmmmmmmm ımmmmmm güzellll :D

  53. gizemdiyor ki:

    pardon ama :))))))))) elmalı pasta ve muzlu:))))) süpersin ya arkadasım muzlu olmaz sakın deneme bile yaşpasta deil ki bu kuru pasta bilginize yarın bunu denıycem inş. güzel olur…. emeğiniz için tşklerrr..

  54. osman sudiyor ki:

    bizde yaptık çoök güzel oldu…

  55. zehradiyor ki:

    ablam yapıyodu ve bende bir kez denedim gerçekten çok güzel oluyomuş

  56. dildadediyor ki:

    aranizda deneyen varmi bu tarifi nasil oldu cvp bekliyorum tskler

  57. esradiyor ki:

    çok güzel bir kurabiye sizde deneyin …….. yaffffffffff

  58. sibeldiyor ki:

    ben denemedim işşallah güzel olur

  59. melikediyor ki:

    mükemmel oldu:-)ilk gibi değil gerçekten artık her zaman yaparım güzel bi kurabiye oldu ee tabi bidde ben ypınca tamamen güzel oldu ellerıime sağlık:-):-)

  60. melikediyor ki:

    ben bu kurabiyeyi biliodum zaten ama hayatımda hiç yapmadım ilk yapıcam inşallah son olmaz:-)tarif mükemmel tadı gibi…babam inşallah zehirlenmez:-p

  61. tatlı adammmdiyor ki:

    anneme her gelişimde yaptırırım çok sewerim

  62. özgediyor ki:

    Az önce bu tarifi uyguladım mükemmel oldu.Misafirlere diye yaptım ama 4 tanesini indirdim bile mideme:)

  63. sudediyor ki:

    çok lezzetliydi bu siteyi açana çk teşekkürler

  64. melekdiyor ki:

    ben bu tarifi yeni aldım yapmak için sabırsızlanıorum::)=

  65. emeldiyor ki:

    arkadaslar bende bu tarifi denedim cok guzel oldu ve birde kuru kayisi ve kuru uzum katarakta denedim cok super oldu

  66. denizdiyor ki:

    bende arkadaşlarımla grup toplantısında yedim ama maalesef arkim yakmıştıııı:)))

  67. nazlıdiyor ki:

    annanem istemişti. bendeburaya girdim .inşallah annanem yapar yoksa niye buraya girdirsin.

    1. büşradiyor ki:

      annene söle annen istiyo yapsın yapmassa demekki annesini svmiyormuş

  68. fatmadiyor ki:

    Gerçekten çok güzel oldu.Sizde deneyin.Süper tadı var.

  69. özlemdiyor ki:

    bu tarifi ilk deniyicem YA ALLAH BİSMİLLAH :)

  70. reyhandiyor ki:

    tarifini yeni aldım ve yaptım gerçekten mükemmel herkese tavsiye ederim…

  71. tatlıseverdiyor ki:

    ben tatlıları çok severim tuzluyla işim olmaz tabikide tatlı dediğimde tatlı olan her şey içine giriyor mesela çikolatalar pastalar kekler her tür tatlıyı severim arkadaşlar aöa nedense hiç kilo almıyorum hep formumdayım fakat çok hareketliyim bu tatlıyıda çok seviyorum kendinize iyi bakın arkadaşlar sağlıcakla kalın iyi günler…

    1. semanurdiyor ki:

      teşekkürler bende tarifini aldım hayatımda 1 kere yedim hastası oldum bırakamıyorum ve sana katılıyorum herkese benden tavsiye bunu azınıza 1kere sokun beyenmesseniz bana kızın ama beyenirseniz bana teşekkür edin sevgi ve salıcakla kalın

  72. ahmetdiyor ki:

    cok guzel cok sevıyorum elmalı kurabıyeyı annem sımdı yapıcak oleyyyyyyyyyyyyy

  73. mervediyor ki:

    elmelı kurabiyenin tarifini arıodum çok saolunm

  74. tefodiyor ki:

    ben ilk kez denicem sizin yorumlarınıza güveniyorum kızlar;)

  75. şenaydiyor ki:

    hiçbişey demek gerekmiyor tek kelimeyle mükemmel demem yeterli bence…

  76. yasemindiyor ki:

    bence saliha yanılıyorsun çok güzel tarifler var siz yapamıyorsunuz bende dün çok güzel oldu tşk. ederiz

  77. tuğçediyor ki:

    ben daha denemedim. nasıl bi tadı var bilmiyorum. tarifi deneyenlerden bilgi istiyorum..

  78. nidadiyor ki:

    Ben bu siteyi çok beğendim herkeze tavsiye ederim.tarifler çok güzel herkeze bu tarifleri yapmanızı söylerim

  79. Gönüldiyor ki:

    Tarifi denedim çok güzel oldu Teşekkürler.Sadece biraz fazla un eklemek zorunda kaldım niye öyle oldu bilemiyorum.HERKESE TAVSİYE EDERİM…

  80. fatma seren yücediyor ki:

    daha yeni aldım tarifi bugün deneyecem ama daha önceden yediğim için tadı mükemmel yayınlarınız için tşk ediyorum.

  81. mervediyor ki:

    bu kurabiyeden daha önce bir yerde yemiştim sitede hemen aynısını buldum yapıcam bu arada muzla nasıl güzel oluomu olmuyomu bildirirseniz sevinrirm tşkrlr

  82. goncadiyor ki:

    ben yaptımçok güzel oldu tavsiye ederim arkiler.d

  83. seherdiyor ki:

    ewet çok güzel sık sık yapıyorum tavsiye ederim herkese

  84. arifediyor ki:

    yıllardır elmalı kurabıye tarıfını arıyordum sonunda buldum
    yeğenlerıme yapacağım teşekkürler…

  85. delaldiyor ki:

    merhaba banim adım delal ve sunu söylemek istiyorum simdi yani öğleden sonra girdim bu siteye malzemelerini ve tarifini okudum.

    ben bunu elma ile değil muz la yapıcam umarım harika,mütis ve çook güzel ve ötasi bir kurabiye olur.bunu herkeze tavsiye ediyorum aksam yapacam.ben bunu ilk defa yapacam.

  86. ceren bilgindiyor ki:

    bu site için çok tşk. çok yardımı oldu ve elmalı kurabiye yemiş oldum çok teşekkürler…………..

  87. selma özkandiyor ki:

    bu tarifin sayesinde en cok benim elmali kurabiyem beyeniliyo ailede ;)
    bu tarifeyi su sitede paylasana cok cok tesekkürler ederim….

  88. azizemdiyor ki:

    selam canlar baska cesitli var yapiyom nefis geliyo hafta sonlari evimden eksik olmuyo sizlerede tavsiye ederim slmlar saygilar görüsmek üzere by

  89. serapdiyor ki:

    bnde ilk defa yapacam bakalım halamınki gibi gzl olacakmı eger olursa tşk ederim şimdiden:D

  90. mervediyor ki:

    bende yapmak ıstıyom ama nasıl olur bılmıyorum kararsız kaldım gercı yorumların hepsi güzel diyo ama….

  91. ilknur uçakdiyor ki:

    geriçekten güzel bir tarif deneyin misafirlerinize özel olduklarını hissettirin

  92. SEZEN AYDINdiyor ki:

    VALLAHA SÜPER BİR PASTA ÇEŞİDİ EN SEVDİĞİM KURABİYEDİR

  93. züleyhadiyor ki:

    ya gerçeten elmelı pasta çok güzel bir defa yedim baktım tepsi bitmişşşş annem beni kovaladı bitirdim diyeee eve almadııı ((=

  94. habibediyor ki:

    ya arkadaşlar ya mazemeleride ne kadar çok değil mi?

  95. tuğbadiyor ki:

    bende uzun zmndır arıyodum hemen yapcam çok sewiyorum tşkkrler=)=)

  96. ecenurdiyor ki:

    çok merak ettim şimdi hemen yapıcam umarı güzel yaparım

  97. farukdiyor ki:

    slm arkadaslar ben ahciyim gercekden bu kurabiye super oluyor yani cok lezetlidir herkese tavsiye ederim saygllarimla arkadaslar

  98. çilemdiyor ki:

    bende ilk kez yapıcam bakalım nasıl olucak inş. güzel olur =) (gerçi benm yaptığım şeyler lezzetli olmuyo ama inş. bu olur oysa içimden gelerek sewerek isteyerek yapıyorum )

  99. berrakdiyor ki:

    bu tarifi daha öncede yapmıştım çok güsel olmuştu bgnde annemin isteği üzerine tekrar yapıcam.yazana tşkr ederim

  100. handandiyor ki:

    selam yorum yazın millet uyumayın hadi gençler tempo tempo zeynep yalvacı hadi yorum yaz

  101. handandiyor ki:

    ablam hayran şimdi okuldayım tarifini yazıyom

  102. elifdiyor ki:

    ya bende heryerde arıyordum bu tarifi gerçekten çok güzel oldu tarifi verenlere teşekkür ederim………..

  103. mervediyor ki:

    valla denesem mi denemesem mi bilmiyorum güzel olmaz diye korkuyorum yarın kaynanama yacam bir fikir verin banaaa..

  104. TUNAdiyor ki:

    2 değilde 4 elma rendelersek ne olur?

  105. isimsizzdiyor ki:

    harikaaa bir tarifff canlarım sağolun:):):):):):):)

  106. didem şafakdiyor ki:

    ya bu elmalı turta çok güzel sevdiğim teyzem nafiye yapıyo zaten tadı çok güzel bide o yapınca tadı manyak bişiy oluyo yani tadı havay fişek gibi çok lezletli

  107. mert necati karakuşdiyor ki:

    sağolun çok güzel oldu bu tarifi verdiğiniz için çok sevindim sağolun teşekkürler

  108. didem şafakdiyor ki:

    ya bu elmalı tutayı birazdan sevdiğim teyzem nafiye yapçak ham tadı güzel hem bide oyapıyoya iyice manyak güzel bişiy oldu çok sağolun

  109. selen sevgidiyor ki:

    bu site süper ben çok meraklıyım böle şeylere sizinde merakınız olsun herkese teşşekürler

  110. selda ışıkdiyor ki:

    ben de şimdi kızlarıma yapacağım.

  111. iclaldiyor ki:

    ben denedim çok güzel oldu zaten ne zamandır bunun tarifini arıyodum herkese tavsiye ederim denemeyen pişman olur

  112. sexsidiyor ki:

    kızımın gününe yapmam için buldum hemen sağolun çok güzelmiş hemen yapıverdim sagol aşkımmmm:)

  113. nezahatdiyor ki:

    süper olmuş walla kızım çok istemişti sağolun

  114. kadirdiyor ki:

    annem bırazdan yapacak sevınıom hepınıze tşkkurler

  115. burak can cerandiyor ki:

    vallah çok qüsel oldu ben çok beğendim annem çooook qüsel yapmış yakında ıslak kekinde yazar mısınız

  116. ahmetdiyor ki:

    vallaha süper yaaa uzun süredir bu tarifi arıyordum sağolunn

  117. halenurdiyor ki:

    çok güzeller ya hepsini yapmak istiyorum

  118. ebrudiyor ki:

    geçen gün yaptım çok beğenildi tavsiye ediyorum valla

  119. demetdiyor ki:

    tarıfı sabah okudum sonra yaptım cok guel bi tadı var yaaaa

  120. zeynep yalvacıdiyor ki:

    lokma tatlısı

    3 su bardagı un 4 adet yumurta
    yapılış=3 su bardagı un ve 4 yumurtayı karıştırıp iyice yogurup hamur haline getirin yuvarlak yapın ve ocakta kızartın afiyet bal şeker olsun

  121. melikediyor ki:

    ya gerçekten bu kurabiye çok lezzetli oluyr herkese tavsiye ederim müthiş bir tat ya….

Elmalı Kurabiye Tarifi İçin Yorum Yaz

Yukarı Çık