A+
A-

Yaş mayalı poğaça, kolay poğaça tarifleri arasında yer alan bir poğaça tarifi. En güzel poğaça tarifleri ile derlediğimiz bu yemek tarifleri sitesi sayesinde kısa sürede pratik yaş mayalı poğaçalar elde edebilirsiniz. En güzel hamur işi tarifleri için bir çok resimli tarifler, bir çok denenmiş tarifler bulabilirsiniz. Yaş mayalı poğaçalar biraz riskli bir poğaçadır ama bizim bu yaş mayalı poğaça tarifimizi adım adım uygularsanız hiçbir sorun yaşamadan nefis bir tepsi mayalı poğaça elde edersiniz. Mayalı poğaça yaparken sütü mutlaka ılık olarak kulanınki yaş maya yanmasın ve kıvamında bir poğaça elde edin. Poğaça hamuru için mümkün olduğunca yumuşak bir hamur hazırlayın. Zira unu çok fazla koyarsanız yaş mayalı poğaça çok sert olur ve poğaçadan çok ekmek kıvamını alır. Aşağıdaki tariflerimizde birkaç adet tarifi bir arada verdik, işte size nefis bir yaş mayalı poğaça.

Sponsorlu Bağlantılar

Poğaça Tarifi için malzemeler

1.5 su bardağı ılık süt
1 bardak ılık su
1 su bardağı sıvıyağ
4 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket yaş maya
alabildiği kadar un

Yaş Mayalı Poğaça

Yaş Mayalı Poğaça Tarifi

Aslında poğaça yapmayı bilen arkadaşlar tüm bu malzemeleri karıştırarak ele yapışmayacak bi hamur elde etsinler ve 15 dakika bekletip istedikleri içle şekil verip 180 derecedeki fırına versinler… Ama hiç poğaça yapmamış ve mayalı poğaça nasıl yapılır bilmeyen arkadaşlar için ayrıntılı yazayım… önce su ve sütü aynı cezvenin içine koyun ve ılık hale getirin hamuru hazırlayacağınız kabın içine yaş mayayı koyun ve ılıttığınız sütle suyu mayanın üstüne dökün şekeride ekleyin ve böylece maya ve şeker eriyene kadar elinizle karıştırın… sonra sıvı yağı ve tuzu ekleyin biraz karıştırdıktan sonra yavaş yavaş un eklemeye başlayın… Elinize yapışmayacak bi hamur haline gelene kadar un ekleyin ve yoğurun…hazırlamış olduğunuz hamuru 10 dk bekletin ve arzunuza göre peynirli maydonozlu ya da sosisli ketçaplı bi iç hazırlayabilirsiniz… yada hiç içli yapmayabilirsinizde size kalmış… 10 dk beklettikten sonra küçük ceviz parçası büyüklüğünde hamura istediğiniz şekli verip yağlanmış tepsiye dizin biraz aralıklı dizin çünkü 3 katı büyüyorlar, üstüne yumurta sürüp ilk tepsiyi fırına verebilirsiniz 180 derece ve önceden ısıtılmış olucak… bu tariften 2 tepsi çıkıyor. ilk tepsi pişerken ikinci tepsiyi hazırlayabilirsiniz. Diğer Poğaça Tariflerimize de göz atabilirsiniz.

BAŞKA BİR MAYALI POĞAÇA TARİFİ (yaş mayalı poğaça nasıl yapılır)

Malzemeler:
1su bardağı, sıvıyağı
1 su bardağı, ılık, su
1 su bardağı, ılık süt
2 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı, tuz
Bir paket yaş maya
Alabildiği kadar un
İç malzeme:
200 gram, beyaz peynir
Yarım demet maydanoz

Mayalı Poğaça

Poğaça Tarifi

Karıştırma kabına, önce yaş mayayı alalım üzerine, ılık su ve ılık sütü dökelim, elimizle mayayı eritelim. Mayayı 5 dakika, mayalanmaya bırakalım, süre sonunda, şekeri, tuzu, sıvıyağı ilave edelim elimizle güzelce karıştıralım. Son olarak unu azar azar ilave edelim ve yoğuralım. Ele yapışmayacak bir kıvamda hamur elde edelim on dakika mayalanmaya bırakalım.
Biz bu arada maydanozu ayıklayalım, iyice yıkayıp süzgece alalım suyunun iyice gittiğine emin olduğumuzda, kesme tahtasında ince kıyalım. Geniş bir kaba alalım üzerine peyniri ilave edip karıştıralım bir kenara alalım.
Mayalanmış hamurdan portakal büyüklüğünde parçalar koparalım 25-30 cm çapında sigara böreği sarar gibi saralım, yağlanmış tepsiye dizelim, 40 dakika kabarması için dinlendirelim. Daha sonra, üzerlerine yumurta sarısı sürelim, 160 derecelik ısıda üzerleri kızarana kadar pişirelim. Afiyet olsun.
Not: Bu malzemeden, 2 tepsi, poğaça çıkıyor.

Fethiye adlı kullanıcımızın önerisi: İlk poğaça deneyimim ve muhteşem oldu. O kadar çok kabardı ki inanamadım. Şeker 4 kaşık biraz fazla geliyor, bence 3 yeterli hatta 2 kaşık olabilir. Tuz aynı ölçüde kalabilir. Bundan sonra mayalı poğaçayı bol bol yapacağım.
Tarif için teşekkürler. Elinize sağlık:))

BAŞKA BİR TARİF:

Malzemesi:
2 çay fincanı, ılık süt
1 çay fincanı, ılık su
1 çay fincanı, sıvıyağ
5 çorba kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket yuva maya
alabildiği kadar un

Yaş Mayalı Poğaça
Poğaça Tarifi
Tüm malzemeleri karıştırma kabına alalım, elimize yapışmayacak kıvama gelen bir hamur hazırlayalım. On dakika dinlendirmeye bırakalım. Biz bu arada iç harçı için maydanozu ayıklayıp yıkayalım, bir kaba alalım üzerine peyniri ilave edip karıştıralım.
Dinlenmiş hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar koparıp elimizle açalım, ortasına iç harcı alıp hamuru yuvarlayalım Yağlanmış fırın tepsisine dizelim. Fırını ısıtalım, sıcak fırında yarım saat bekletelim, daha sonra çıkarıp yumurta sarısı sürelim 180 derecelik ısıda pişirelim afiyet olsun.

 

Sponsorlu Bağlantılar
YORUMLAR
  1. meral dedi ki:

    mutfakla aram hiç yoktur.ilk kez bu poğaçayı yapmayı denedim ve harika oldu.gerçekten çok kabarıyor ekmek kadar :) aralıklı olmasına dikkat edin yeter.tarif süper paylaşanın ellerine sağlık

  2. imren dedi ki:

    Arkadaşlar ben yaptım gerçekten çok güzel oldu. Birde hamuru yaparken elinizin içinde çok öldürmeyin. BU şekilde yapıldığı zaman inanın çok güzel oluyor.

  3. Nurefsann dedi ki:

    En ustteki pogaca tarifini biraz once yaptim ve sonuc harika…ilk kez yaptigim pogaca bu kadar guzel yumusacik oldu..tarifte 2 tepsi cikiyor yaziyor ama benimkinde 3 tepsi cikti tadida guzel ben 4 Yemek kasigi seker cok olur diye 3 kasik koydum tepeleme koymadim tatli olmadi ..
    Herseyiyle super… tarif icin cok tesekkur ederim..

  4. zehra dedi ki:

    arkadaşlar dün akşam bende bu tarifi denedim gercektende cok güzel oluyor…dışarıda satılanlardan bi farkı yok lezzet bakımından.birtek fark var kendiniz yapıyosunuz hijyenik yani…herkese tavsiye ederim bu tarifi…

  5. Yakut dedi ki:

    Bazıları yapmayı beceremiyor diye laf atmasın..yapmayı bilsem güzel olurdu.Ben üsteki yaş mayalı poğaça tarifini geçen sene burdan görüp yapmıştım.ve o zaman dan beri hep yapıyorum ben dahil herkes çok beğendi.Ve ilk defa yapmıştım.herkes tarifini aldı.çok güzel bi tarif herkese tavsiye ediyorum.EMEĞİNİZE SAĞLIK… Yapın pişman olmazsınız

  6. rabia dedi ki:

    ben ilk yapmıyacağım ama elimden midir nedir poğaçayı düşüremiyorum bu tarifi deniyeceğim bakalım inşllah olur olursa yorumumu yaparım

  7. filiz dedi ki:

    birazdan yapacam güzel görünüyorlar inşallah sizin dediğiniz gibi güzel olur.:-)

  8. büşra ve hayel dedi ki:

    valla süper yaptık herkes parmaklarını yiyecekti nerdeyse .bariz herkesinkinden çok güzel oldu.

  9. arzu dedi ki:

    ilkdefa denicem inşallah güzel olur görelim…

  10. selma dedi ki:

    harika oldu.ben sizin tariflerinizi çok beğeniyorum.çok lezzetli oldu

  11. asiqiz dedi ki:

    allah bir degil bin kere razi olsun sizden, sayenizde kocam bugun ekmeksiz gitmedi ise, dun marketler kapalidi ekmek almayi unutmusum , bu tarifi denedim ve cok guzel oldu. Baska sitelerde daha once denedigim tarifler tutmuyordu cok araya verdigim oldu malzemeyi sayenizde araya vermeden guzel bi pogaca yapdim ;D

  12. türkan dedi ki:

    bu poğça tariflerini denedim çok güzel oktay usta çok beğendim başka varmı?acaba? oktay usta?

  13. zbeyde dedi ki:

    arkadaşlar il kez yapcam gerçekten ğüzel oldumu yapanlar söyleyin ne olur bana söyleyin şimdiden teşekür ederimm…

  14. aysegul dedi ki:

    denedım mayalı pogacayı cok guzel oldu bayıldım tadına tesekkur ederım

  15. pakize dedi ki:

    Bende kızımla hayalimizdeki yaş mayalı poğaçayı yapmak için tarifleri ve yorumları okuduk sonucunun nasıl olacağını bilmemekle beraber yapmakta da kararlıyız. Sonucunu paylaşıcaz. istediğimiz gibi oluncaya kadar da uğraşıcaz. :)

  16. emine dedi ki:

    aldım tarifi inşallah ğüzel olur yarın kızımın doğum günü için yapıcam

  17. HüLyA dedi ki:

    Ben poğaça ve tatlılara bayılırım..Bu da süper bir tarif.
    ELLERİNİZE SAĞLIK..

  18. hulya dedi ki:

    yorumlara dayanarak poğacayı yapmaya gıdıyorum umarım çok güzel olur.arkadaşlara guvenıyorum

  19. saadet dedi ki:

    tadi cok güzel oldu peynirli yaptim … ama cok kabardi yhaaa:) bidahakine kücük kücük yapicam .
    tarif icin tesekkürler

  20. medine dedi ki:

    çok güzel bişey oldu…:))ilk defa poğaçam yumuşak oldu..tek sorun tuzunun az olması biraz tatlı oldu ama olsun yinede çok güzel..teşekür ederim.

  21. semra dedi ki:

    hiç düşünmeden deneyin.az önce yaptım ve harika oldu.2 tanesini yedim bile.yıllardır poaçayı beceremeiş biri olarak çok pratik ve lezzetli olduğuna şüphenizolmasın.
    tarifi verenlere teşekkürler.

  22. serap dedi ki:

    nedim bey poğaçalar nasıl oldu güzelmiydi karınız beğendimi yoksa hiç olmamışmı dedi çok merak ettim doğrusu

  23. emsalsiz dedi ki:

    zaten 2 kaşık diyor ozan sen yanlış okumuşsun yoksa süper oluyor

  24. ozan dedi ki:

    poğaçalar fırından çıktı ama çok şekerli olmuş siz 4 yerine2 kaşık deneyin başka sorun yok

  25. ozan dedi ki:

    poğaçaları verdik fırına bakalım nasıl olcak 1 saat sonra deneyimimim paylaşcam :)

    1. mamamiya dedi ki:

      ilk tarifi yaptım lezzetli ama taş gibi oldular varmı bir püf noktası. kabartma tozuyla denemek lazım :D

  26. nedim dedi ki:

    biliyorum bir erkek için bunları yapmak zor ama ben yemek,puaca,pasta yapmasını çok seviyorum ve gercektende guzel oluyor bu tarıfı sımdı bende denıyorum bakalım nasıl olcak :D benım hatun begencekmı acaba :D

  27. kader dedi ki:

    yumurta üstüne sürdüm mükemmel oldu

  28. meltem dedi ki:

    hmmmm cok guzel oldu tarifiniz icin cok tesekuur esim bayildi poacalarima hep yapmami istedi tekrar tsk

  29. eylül dedi ki:

    ben pek poğaça yapamam.ama yaparsam da poğaça pamuk gibi olsun istiyorum fakat bir türlü olmuyor ne yapmalı? eve gidince bir de bu tarifi deneyeceğim

  30. Beril Doğru dedi ki:

    gerçekten nefis hiç tereddüt etmenden yapabilirsiniz ben yarın ölçülerle yaptım harika oldu tarifi paylaşan arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum :)

  31. Hekan SA dedi ki:

    gerçekten harika oldu. yaptığım en iyi poaçalardı. benden yapacak arkadaşlara uyarı: gerçekten iyi kabarıyor ben uymasamda siz verdikleri tavsiyeye uyun ve tepsiye aralıklı dizin…

  32. Elif dedi ki:

    Bayıldım. Tam hayalimdeki gibi oldu. Yumuşacık ve hafif. Tuzsuz olmasından korktuğum için bir çorba kaşığı tuz koydum. İdeal oldu. Hamur elime çok yapımışmıyordu ama çokta katı değildi. Hafif cıvıktı. Tepsiye yerleştirirken biraz zorladı ama sonucuna değdi. Tarif vve detaylı anlatım için çok teşekkür ederim.

  33. fatma dedi ki:

    harika bi tariff,,gecenlerde arkadaslarim gelecekti,, rastgele girmistim bu tarifi yaptim,,inanilmaz güzel oluyooooooo,,iki tepsi cikio ama puf puf,,cok güzel yaa mutlaka yapinn,,cok tesekürler bu tarif icin arkaddaslarim hep istiyolar tarifini:))

  34. yaren dedi ki:

    bence cok güzel oldu ama cukalatalı daha iyi oluyor

  35. funda dedi ki:

    geçen hafta misafirlerime yaptım herkez çok beğendi ama ben içine biraz mahlep de kattım sizde deneyebilrsiniz.

  36. Rukiye dedi ki:

    bu yas mayali pogacaya yumurta neden girmiyor hala anlayamadim ben. Yumurtasiz oldugunu hic bilmiyordum

  37. elif dedi ki:

    ya hicde hguzel olmamis ayip boyle pogoca tarifleri yazmaniz daha zorlarini beklliyorum emegine saglik diylemicem cunki bu tarifte emek yok.

    1. Rukiye dedi ki:

      her yemek yapanin bir emegi vardir, ayrica nekadar emek harcadigi hic önemli degil, önemli olan tadi. Siz daha iyisini ve zorunu yapabiliyosaniz buyrun ekleyin bizde sizin tarifinize bakip yapalim.

  38. esin dedi ki:

    tarifi şimdi denedim.ilk defa mayalı pogaca yapıyorum.tarife tamamen uydum.we çok güzel oldu.sadece tuzu biraz daha fazla olsaydı daha iyi olurdu.oyüzden bence siz 2 tatlı kaşığı tuz koyun.bende bidahaki sefere öyle yapıcam.tarif için gerçekten teşekkürler..

  39. Yasemin dedi ki:

    Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. Yumuşacık çok güzel, lezzetli poğaçalar oluyor.. Ben biraz mahlepte ilave ettim.. Herkes çok beğendi..

  40. merve dedi ki:

    sperrr yaptım ailecek yedik :)

  41. firdevs dedi ki:

    ben yaptım cok ama cokggözel oldu ya oktay ustam mengenlim seni çoooooooook seviyom :)

  42. sinem dedi ki:

    arkadaşlar akşama misafirim var bu tarife kuru maya koysam olurmu bide yumurta yokmu içine veya sarısı üstüne

  43. Deniz dedi ki:

    Denedim. Yumuşacık; çok ta bereketli oldu. Herkese tavsiye ediyorum.

  44. songül dedi ki:

    gerçekten güzele benziyo bende eni gelınım pek bısey bılmıyorum bılmeyenler için ayrıntılı yazmısın sagol okuldu işti derken hiç irşey öğrenmeye zaman kalmamış bende en kısa zamanda denıycem tarıf için teskkurler

  45. selma dedi ki:

    meraba hemen misafirlerime yapıcam güzel bir tat olacak bence

  46. elif dedi ki:

    şimdi piştiler.5 aylık oglumun muhalefetine ragmen yapabildim:)harika oldular herkes denemeli…
    resimde ekleyecektim ama sanırım yoruma eklenmıyor.

  47. cilik dedi ki:

    bencede yumurta eksik sey benim gercek ismim cilik sakin bana kizmayin

  48. kiyma dedi ki:

    bence arkadasimiz yumurtayi unutmus

  49. saliha dedi ki:

    gerçkten ben de ilk defa yaptım, kocam ve kızım iki tepsiyi üç kişi bitirdik. Hiç bu kadar güzel poğaça yapmamıştım. Teşekkür ederizm tarif için, böyle orjinal tarifleriniz var mı başka

  50. zehra sümer dedi ki:

    şu anda yeni okudum poğca tarifinizi ve hemen yapacam inşlah güzel olur.fakat benım bıldığim yumurtanın beyazıda konuluyor.fakat tarifte yok bende koymıyacağım bakalım nasıl olcak ben sıze soylerım ok byyyyy.

  51. gülşah dedi ki:

    bu tarifi dün birebir denedim patatesli ve peynirli yaptım herkez denesin bence bu tarifi

  52. ayselll dedi ki:

    poğaça çok güzel oldu bende torunuma tura giderken yaptım ordada kapış kapış yemişler çok nefis olmuş herkes tarifi istedi çok teşekkürler…

  53. nazlii dedi ki:

    1 sattir nette tarif ariyorum bu tarif aklima yatti malzemeleride var insallah güzel olur :))

  54. ümran dedi ki:

    ben ilk defa poaça yaptım içine aydın yaga yerine zeytin yaga koydum acaba güzel olurmu….

  55. Esra dedi ki:

    Şimdi hamurumu hazırladım bekliyorum kabarmasını güzel bir tarife benziyor bakalım nasıl olacak:)

  56. MİNE dedi ki:

    SÜT YERİNE YOĞURT OLURMU ARKADAŞLAR

  57. sevgi yıldız dedi ki:

    denedim muheşem oldu resmen pamuk gibi neden 2 tepsi bittiği belli oldu tarif için hakikaten teşekkürler tarifin adı puf açma olsun bence

    1. bahar dedi ki:

      süper oldu harika teşekkürler tarif için…

  58. sevgi yıldız dedi ki:

    merhaba ,
    ben bu tarifi farklı yapıyordum çok da güzel oluyordu ama yorumları okudum çok olumlu şeyler yazmışlar bende şimdi deniyorum inşallah güzel olur neticeyi yazarım

  59. serpil kurt dedi ki:

    slm valla tarifi okudum ve hemen yaptım nefis oldu ilk defa yaptım herkes tarifi istedi çok teşşekrlr

  60. sedef dedi ki:

    gercekten harika inanilmaz lezzetli oldu poacalarim tessekur ederim tarifiniz icin

  61. ZELİHA dedi ki:

    mrb çok güzel ve basit bir tarife benziyor akşama bende yapacağım iftara alsığım misafirlerime……

  62. hatice dedi ki:

    boğçalar çok güzel emegine saglık herkes bayıldı ılk defa bogçam boyle guzel oldu tesekkurler

  63. birsen dedi ki:

    çok tesekkürler:)
    biraz önce kapattım fırını ve hemen tsk etmk istedim.
    gerçekten yumusacık, puf puf ve çok lezzetli olmuslarrr:)

  64. elcin bulak dedi ki:

    Bolll bolll selam Almanyadannnn
    ya tarifini simdi aldim vede denemek icin sabirsizlaniyorum,,sizin gibi 2 tepsiyi yiyebilirmiyiz kapesitemizi zorlayacagiz tabi biseler yapacazzz,,ama simdidedn iyi olacagindan eminim tesekkürler tarifin icinnnnn

  65. sude dedi ki:

    harika ,çok teşekkürler iyi ki bizlerle paylaştınız poğça tarifini, bu güne kadar diğer tarifleri denedim tutturamamıştım ama bunlar çok güzel odu …çok sağolun

  66. ayçin dedi ki:

    aylardır puf puf bi poğaça tarifi arıyodum denemediğim tarif de kalmamıştı ama aradığım buymuş inanılmaz güzel oldu müthiş kabardı teşekkür ederim, herkese tavsiyemdir!!!

  67. server dedi ki:

    muhteşem bi tarif ne zaman yapsam bikaç sayfa tarif dağıtıyorum harika bi poğaça

  68. bahar sezgin dedi ki:

    şuan tarifi yazdım ve eşim için yapmaya koyuluyorum hemen :) inşallah güzel olur,,

  69. öznur dedi ki:

    tarif süper , zaten hamuru ele yapışmayan bi hamur, çabucak yoğurululo.Herkese şiddetle tavsiye ederim.Ha zaman olarak da 3 bilemedin 3 buçuk dakka(yhamuru hazırlaması).Süper bi şey ya.Teşekkür ederim tarifiniz için hem de çokçokkkk…

  70. mehtap dedi ki:

    tarifi aldım şimdi yapıcam eminim çook güseel olur.

  71. bisleyen dedi ki:

    bu tarifi de denedim muhtesem oldu…burdan aldigim tariflerin hepside cok güzel oluyor…cok tesekkürler…yine yumusacik yine pofuduk pofuduk…düsünmeden yapin….misafirleriniz bayilacak….

  72. betül dedi ki:

    ben de poğaça tarifi arıyodum galiba sonunda buldum malzemeleri evde bulunan malzemeler acil bi misafir geldiğinde yapaılabilir bence tarifi veren arkadaşa teşekkürler…

  73. mehtap dedi ki:

    selamlar..
    hamurumu yoğurup mayalanmaya bıraktım şuan.öğlenden sonra pikniğe gidicez inşallah mahçup olmam arkadaşlarıma:)bu poğaçanın benzerini yapmıyordum ben.ama tarifi kaybettim.yalnız onda farklı bir detay vardı.şeker süt ve mayayı karıştırıp bırakıyordum ve 15 dkk bekletiyordum.kabardıktan sonra un vs koyuyordum.pastane poğaçasından farkı olmayan bi poğaça çıkıyordu meydana:)umarım buda o poğaçam gibi lezzetli olur..

  74. nesrin dedi ki:

    cok güzel gorunuyo ellerınıze saglık cuma gunu denıycem arkadslara.

  75. havva dedi ki:

    poğaçayı bu gün kızımın doğum günü için yaptım denemeyenler varsa mutlaka denesin malzeme ayarları çok güzel. benki poğaça yapma özürlüyken benim poğaçam bile çok güzel oldu ::)))

  76. acemi dedi ki:

    ilk kez poğaça yapıyorum güzel olmasını istiyorum piştikten sonra tekrar yorum yapıcam….tesekkürler

  77. leyla dedi ki:

    evet haklısınız çok güzel bi tarif bende neredeyse 10 senedir bu tarifi ara sıra yaparım fakat bi ara kaybettim tarifi hafızamdada yoktu çok üzülüyordum internette uzuuunca bi süre aradıktan sonra nihayet sizde geri buldum bu harika tarifi.. paylaştığınız için teşekkürler…

  78. gamze dedi ki:

    süpper yaa çok güzel akrabalarımada tavsiye ettim tarifini verdim bayıldılar çok güzeldi. bu poğaça malzemelerini siteye koyanlara çookk teşekkür ederimmm…

  79. bitter dedi ki:

    bende gorunusunu cok beğendim bugun yapacağim umarim herkesin dediği gibi olur.kafama vurunca kafam kırılmaz :))))

  80. sevtappp dedi ki:

    emeği geçen herkese teşekkür,ben yaptım harikalar yumuşacık puf puf tadı nefis,hiç böyle güzel pogaçalar yapmamıştım kızım bayılıyor bu poğaçalara en güzelannemin poğaçaları diyor,okula öğretmeninede yolladımbayılmış valla arkasındanda tarifi gitti teşekkür teşekkür

  81. dilek dedi ki:

    pogacayı daha yenı denedımm hatta suanda fırında bakalım nasıl olacak tesekkurler tarıf ıcın arkadaslar

  82. aylin dedi ki:

    süper bi tarif herkes çok beğndi szlernle ellerinize sğlık

  83. esra dedi ki:

    harika bi poğaça oldu tarif için çok teşekkürler…

  84. server dedi ki:

    yarın misafirlerim geliyo inşallah güzel olur yoksa rezil olurum

  85. gülşen dedi ki:

    harikabı tarıf yaptım yedık kesınlıkle tavsiye edıyorum ve e tariflerın tariflerine guvenıyorum

  86. Sümeyya dedi ki:

    Ben bu tarifi yaptim, ama sekeri fazla bence, tuz miktarida az.Sekeri az atarsak, tuzuda azicik fazla, daha güzel olacagina eminim..

  87. mevlüde dedi ki:

    hem basit hemde cok güzel bence denemeyenler hemen denesin eşime hemen yapıcam pogaca hastası kendisi bunuda begeniceginden eminim

  88. bihter dedi ki:

    şimdi yaptım umarım güzel bişi olur ya olmassa sınıfa rencide olucam :D

  89. kevser dedi ki:

    bende hemen deneyecem okul arkadaslarima söz verdim pogaca yapacagimi :))) cok güzel yapabiliyom demistim bakalim inanin bana ben güzel dersem güzeldir ama olmamis dersem ozaman denemeye gerek yok hemen deniyorum

  90. emine dedi ki:

    ilk defa deniyorum bu tarifi bakalım nasıl olcak :) elinize sağlık

  91. seda dedi ki:

    yapıcam inşallah güzel olur

  92. derya erika dedi ki:

    ben denedim, ilk poğaça denememdi. çok hoş kabarıyor.
    yumurta yazmayınca bayağı şaşırdım. yumurtasız yaptım, gitti. şimdi fırında 2. tepsi var. sormak istediğim bir soru da var; bu mayalı hamur, elimde açılmadı bir türlü, esnetiyorum esnetiyorum, daha içini koymadan, tekrar büzüşüyor. sonunda oklavayla açıp, bardakla hemen kesip, katladım.
    bir pratik yolu var mıdır?
    teşekkür ederim.

  93. zeynep dedi ki:

    çok teşekkürler annem kardeşimin doğun gününe yaptı çok güzel oldu..:)

  94. bahar dedi ki:

    yorumlara bakılırsa güzel oluyo demek yarın mutlaka yapıyorum ve denedikten sonra tekrar yorum yapıcam hoşçakalıııınn:)

  95. sema uyar dedi ki:

    tarifinizi uyguladım harika bir sonç çıktı
    amma velakinn ne ıkı tepsisi 4 tepsi çıktı çok bereketli bir tarif yada benim ellerimin bereketi bilemiyorum artık :) teşekkür ederimm sğlunn saygılar

  96. zekiye dedi ki:

    ya kac kere yaptım kuslara gıttı yenmedı hıc kabarmadı ınternetten farklı yerdekı tarıflerı denemiştım bakalım bu nasıl olcak

  97. fatma dedi ki:

    merhaba
    tarifini yazdim mutlaka deneyecegim

    tesekurler

  98. tülay dedi ki:

    geçenlerde yaptım arkadaşlarım bayıldı bugün yine yapacağım harika bir tarif okuyan herkes tereddütsüz yapabilir çok teşekkürler:)

  99. sevila dedi ki:

    bu poğçanın yanına birde sıcacık çay olacaktı ki değmeyin keyfime harika olurdu…..

  100. burcu dedi ki:

    HAYATIMDA POĞACAYI SEVDİĞİM KADAR BAŞKA ŞEY SEVMİYORUM PAYLAŞIM İÇİN ARKADAŞIMIZA TŞK EDİYORUM

Bugün Ne Pişirsem, Pratik Kolay Basit Resimli Yemek Tarifleri Yandex.Metrica